14. marraskuuta 2015

Du bist Super!

No Teeve, tässä on Turo taas! 

Mulla on tänään synttärit, mä täytän koome vuotta. Mun Mami otti musta tollasen nolon kuvan taas..





Mä herätin mun ihmiset aikaisin tänään, kun mun maha sano Mur! Mä sain lenkin ja ruuan jälkeen lahjaks yhden Tosi Hyvän Rouskun ja sellaisen koirien pelin, joka oli aika helppo (mä seevitin sen tökkimällä kovaa tirsulla, se toimii aina!).

Mun Mami sanoi et mä oon nyt täysi-ikäinen, jotain kakskytyks muka, ja et mun pitäis ettii työpaikka ja oma asunto, mut eikse tajuu et mullon jo Oma Koti ja mun Työ on vahtia Mamia päivisin.. ja siinä on muuten ihan kaamee homma. Höömö iiminen.

No, ei mulla muuta, mä lepuutan nyt, koska mulla on illalla Koirakerho, ja mun pitää tehdä siellä kaikkia juttuja, joista osa on mulle vielä vähän vaikeita. Mä en meinaa ymmärrä, miks mun pitää kiertää niitä telttoja ILMAN Papia (ois paajo kivempaa jos se tulis mun kaa).

Parasta ois jos sais tänää viel possunkoovia ja sit joku Tyttöystävä ois kans kiva.

T. Turonaattori

Alles Gute zum Geburtstag! 


1 kommentti:

Kerro kommenttisi ja terveisesi täällä!